Sunday, February 17, 2013

FELINNA INCH LOSS LOTION

http://massrykk.blogspot.com


MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!!

"Produk yang amat digalakkan ada bagi wanita atau lelaki yang dah gemuk atau kurus yg ada lebih2 isi x best di luar sana. Perlu ada dalam handbag masing2 tiap hari ye..."

MENGAPA FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION PERLU ADA DALAM BEG ANDA!!

Felinna tidak terlalu panas tetapi mempunyai bau wangi. Mudah mudah dibawa dan selesa dipakai kerana baunya yang wangi.

Rumusan yang bagus untuk kulit, lembut kulit, masalah kulit kering, selulit, bagi mereka yang merekah di tapak kaki pun boleh cuba.

Mudah nak apply di mana-mana bahagian yang tak berkenan kat hati.

Pek yang mudah untuk dibawa kemana-mana.

Jadi pastikan satu botol Felinna Beauty Inchloss Lotion ada di dalam beg anda.


KHASIAT FELINNA BEAUTY INCH LOST LOTION
Aroma Wangian
Ianya hangat dan sesuai untuk mereka yang aktif. Ia juga berkesan memecah lemak dan membuang angin dalam badan. Membantu memberikan berat badan ideal dan kecergasan badan. Rumusan semulajadi, halal, buatan Malaysia dan berkualiti.


CARA GUNA FELINNA BEAUTY INCH LOST LOTION
Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang nampak tak berapa nak cantik sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.Sapu dua kali sehari, selepas mandi pagi dan malam.
Boleh gunakan oleh lelaki dan wanita.

APA KEISTIMEWAAN FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT MASAKINI

Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)

Harga : RM 50.00 tidak termasuk postage

No comments:

Post a Comment