Sunday, March 3, 2013

NOREFAL Placenta + Vitamin E Oil



NOREFAL Placenta + Vitamin E Oil 100% HALAL & KKM APPROVED

 
Rejuvenate Your Skin








 


Placenta Oil + Vitamin E


1.Melindungi kulit dari pancaran matahari
penggunaan 'sunscreen lotions' menyelamatkan lapisan epidermis daripada sinaran ultraviolet cahaya matahari.


2. Mengekalkan kelembapan kulit
pengambilan supplement mengandungi vitamin E mencegah dehidrasi kulit. jika anda lihat seorang wanita yang berusia tetapi kelihatan muda dengan wajah yang sihat berseri, itu bererti dia mengambil vitamin E secukupnya, hmm...


3. Membantu di dalam menyerap vitamin A
vitamin A seperti yang terdapat di dalam karot penting untuk penglihatan dan kulit yang sihat. walau dalam kuantiti yang sedikit, vitamin A ini perlu diserap oleh tubuh bagi kegunaan di atas. pengambilan vitamin E dapat menolong menyerapnya. 


4. Melawan dan mencegah jerawat
menyapu losyen yang mengandungi minyak vitamin E sangat membantu mencegah jerawat atau jeragat dari timbul di permukaan kulit. 


5. Mencegah penuaan kulit
Vitamin E ialah sejenis antioksidan. vitamin E melawan radikal bebas dan membuang toksin dalam tubuh. jadi vitamin E penting sebagai agent 'anti-penuaan' kerana bahan-bahan mekap yang mengandungi vitamin E dirumus khas untuk mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di muka. pengambilan supplement dalam 400 milligram vitamin E setiap hari pula akan memperbaiki tekstur kulit anda, dan elakkan daripada dimusnahkan oleh pancaran matahari.

6.Elok untuk kulit yang terbakar (sunburn)
Vitamin E ni sejuk dan sangat berkesan menghalang rasa terbakar. sapukan pada kulit sebelum terkena pancaran matahari bagi melihat kesannya secara positif. 


7. Mengurangkan parut
 bagi perempuan yang mengandung, anda pasti mempunyai 'stretch mark' di perut. sapukan vitamin E di bahagian tersebut akan menghilangkan kesan parut. ini kerana parut terbentuk oleh collagen dan vitamin E dapat mengurangkan kekuatan ikatan molekul dalam collagen itu.


8. Mencegah barah kulit
kerana merupakan satu antioksida dan juga kerana ia dapat melindungi kulit daripada panahan pancaran matahari, gabungan kedua-dua ini sangat bagus dalam melindungi tubuh daripada kanser kulit ataupun masalah kulit yang teruk.

Produk ni juga mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dijamin HALAL dan bahannya selamat untuk dipakai sebab bahan-bahan yang digunakan adalah dari bioteknologi research. Produk ini juga tidak memberi kesan-kesan negatif ke atas kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.



 Budget Package

 Trial 5cps RM18.00 free postage

 1. 10 cps : RM20.00 + 6 postage
 2. 20 cps : RM40.00 + 6 postage
 3. 30 cps : RM60.00 + 8 Postage

Beli Lebih Dari 1 Botol (sebotol RM115)
tidak termasuk postage


1 Bottle : RM145.00 + 5 Postage
             (NOW RM115.00)



2 comments:

  1. 1 botol ader 100pcs kn? hw much including postage?

    ReplyDelete
  2. hai sory lambat reply...rm 125.00

    ReplyDelete