Sunday, April 14, 2013

Glutathione Cream White & Brihgt





Kenapa ambil Glutathione?
- Glutathione sudah lama terkenal di kalangan artis2 dan celebrity international dan juga di Malaysia. Juga dikenali dengan gelaran Master Antioxidant. Pengambilan Glutathione dengan cara berterusan akan membuat kulit semakin putih dan cerah. Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.
- GLUTATHIONE adalah protin yang mengandungi 3 jenis asid amino iaitu cysteine, glutamic dan glycine, yang biasanya dihasilkanoleh badan untuk mengatasi pencemaran udara, air yang di minum,bahan kimia dan racun serangga di dalam makanan yang di makan. Bahan-bahan ini boleh memusnahkan sel-sel di dalam sistem tubuh kita.
- Glutathione selalunya dipanggil sebagai “Master Anti-oxidant..di dalam badan, molikul yang terbentuk oleh jalinan asid-asid amino dan anti-oxidant yang di hasilkan secara semulajadi oleh badan. Ia nya telah diketahui secara meluas tentang kepentingannya untuk mengekalkan kesihatan dan jangka hayat yang panjang.
- Glutathione yang dipertingkatkan kandungan dose nya memberikan kesan sampingan yang baik seperti memutihkan kulit (SKIN WHITENING). Badan akan meningkatkan penghasilan glutathione selari dengan peningkatan pendedahan badan kepada bahan beracun (toxin). Tanpa perlindungan dari Glutathione ini, sel-sel badan akan mati dengan kadar yang cepat, ini akan mempercepatkan proses penuaan dan risiko kanser.
- Anti-oxidant, anti-penuaan dan untuk pencerahan kulit .
- Definasi : L- Glutathione adalah kompoun tripeptide aktif sulfur amino asid semulajadi yang terdiri dari :  L- Cysteine, L-Glutamic dan Glycine.
- Produk istimewa memutihkan kulit wajah dan badan dan juga meningkatkan tahap kesihatan
- Mengandungi L-Glutathione dgn L-Cysteine yang berfungsi sebagai agen pencegah pigmentasi dan menggalakan pembentukan melanin kulit yang cerah
- Glutathione juga berfungsi sebagai agen anti-oksida dan juga anti-penuaan
- L-Glutathione dikenali di Asia sebagai pil pemutih, pil bleaching, pil pencerah dan menjadi semakin popular kerana ia berupaya untuk mencerah dan mencantikkan kulit serta membantu meningkatkan tahap kesihatan.

BUKTI KEBERKESANAN
* anti oksidan
* kanser
* selaput
* penyakit hati
* masalah mata
.
MECHANISM OF ACTION:
Merubah perjalanan normal pigmentation(Kesan gelap pada kulit) dari eumelanin kepada pheomelanin

RM45.00 Free Postage

No comments:

Post a Comment