Sunday, March 24, 2013

FIGURE UP KAPSUL





RM42

KENAPA MEMILIH FIGURE UP?

1. Berat badan naik bagai dipam-pam!

- Masalah berat badan menjadi kian menular dalam masyarakat kini, penyebab utama nya ialah faktor keturunan, kehamilan, pola makanan, ubat-ubatan dan lain-lain.

2. Macam2 dan cuba belum menunjukkan hasil!

- Pelbagai cara telah dilakukan seperti diet, bersukan, sedut lemak, sapu losyen pelangsingan dan telan bermacam-macam pil kurus di pasaran. Namun berat badan masih tidak berubah malahan semakin gemuk! Lebih parah apabila gagal berdiet kerana tidak dapat mengawal selera makan.

JOM CUBA FIGURE UP!!

-Kapsul Figure Up dihasilkan 100% dari bahan semulajadi yang berkesan membakar lemak dan melangsingkan badan dengan mudah, cepat dan selamat terutama di bahagian badan di mana lemak mudah terkumpul seperti punggung, peha, lengan dan perut.


- Ia diadun sempurna dengan pelbagai jenis tumbuhan seperti Garcinia Cambogia, ekstrak Teh Hijau, Citrus Aurantium dan Aloe Vera, serta tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya yang boleh memberi kesan buruk kepada pengguna seperti cirit-birit dan alahan.

DOS PENGAMBILAN :


- hanya 1 biji sehari sebelum sarapan, diikuti dengan segelas air suam/bersih.

- tidak perlu mengawal makan, tapi banyakkan minum air bersih sepanjang hari untuk proses detox.

- untuk kesan lebih baik, elakkan minuman berkafein, soya dan susu dalam tempoh beberapa jam selepas pengambilan kapsul Figure Up.


* HALAL

* 100 Herba

* Blh diambil ketika haid

* Ibu yg menyusui bayi boleh amalkan (usia anak 7 bulan ke atas)

* Mengandung tidak dibenarkan

* Tiada pantang larang dalam pemakanan

3 comments: