Friday, May 10, 2013

Dietin




Harga  RM 25.00 dijamin original

SENTIASA lapar .... Cuba DIETIN ... herba semulajadi dan TIDAK mengandungi sebarang bahan kimia buatan .... Selamat untuk kegunaan jangka panjang ... Tiada kesan sampingan ... satu-satunya kesan sampingan yang anda akan dapat ialh semakin langsing dari sebelumnya.

Jamu DIETIN adalah persediaan tradisional yang digunakan untuk mendorong penurunan berat badan . Ia adalah gabungan herba yang mempunyai diuretik dan "lemak pembersihan" kesan. Jamu Dietin mengurangkan nafsu makan, pada masa yang sama meganjalkan kulit anda selepas kehilangan berat badan.
Jamu melangsingkan badan ini adalah dibuat daripada herba semulajadi dan tidak mengandungi bahan-bahan kimia buatan. Ia tidak mempunyai kesan sampingan bagi penggunaan jangka panjang. Formula ini secara tradisinya digunakan untuk membantu dalam proses pelangsingan tubuh badan, mengurangkan lemak berlebihan di dalam perut, memudahkan pergerakan usus. Ia mengurangkan kolesterol dan trigliserida yang berlebihan di dalam badan. Dengan menghapuskan tisu lemak, formula ini juga membantu untuk mengurangkan kolesterol. penurunan berat badan berbeza-beza dari seorang ke seorang. 

Langsing bersama ramuan Herbal yang terbuat dari tumbuh-tumbuhan berkhasiat khusus untuk membantu mengontrol nafsu makan berlebih dan membantu menghilangkan lemak berlebih dari dalam tubuh.
Ramuan ini betul-betul manjur menghilangkan rasa lapar, tanpa perut kembung, lemes, letih, gangguan maag ataupun buang air besar, sehingga TIDAK MENGGANGU AKTIFITAS sehari-hari.

Komosisi: 
Mengandung Ekstrak Guazemae folium 400 mg 
Mengsandung Ekstrak Orthosiphon Folium 100 mg 
Ramuan ini terdiri dari 30 kapsul, yang dikonsumsi 2 kali sehari. 
1 pada pagi hari setelah makan pagi dan 1 pada sore hari sebelum makan malam. 

DIETIN akan membantu: - 
mengempiskan perut anda,
Mengurangkan selera makan anda tanpa apa-apa kemudaratan kepada kesihatan
sesuai untuk lelaki & wanita yang berlebihan berat badan
Membantu anda untuk mendapatkan berat ideal.

Direction: 
Untuk masalah Berat Badan 
Ambil 1 kapsul 30 minit sebelum makan pagi tghari dan malam
Untuk maintain berat badan 
Ambil 1 kapsul 30 minit sebelum makan pagi dan malam..

PADA YANG TIDAK IKUT ATURAN MAKAN UBAT,MUNGKIN PENURUNAN BADAN AKAN LAMBAT SEDIKIT,BANYAK KAN MINUM AIR KOSONG.....UBAT HERBA INI TIDAK AKAN BUAT KITE BERAK2,HANYA DAHAGA DAN BERPELUH SAHAJA. 

JIKA MENGALAMI PENING2 DI AWAL PENGAMBILAN,ITU HANYA NORMAL UTK PERMULAAN 
ini kerana badan kite blom serasi ngan ubat ni,yer la kan ubat ni tahan selera,biasa hari2 kita mkn mcm2,n byk2,tiba kita mkn sikit dh kenyang...badan kita yg biasa masuk mkanan dengan byk masuk cket lak..tu yg kite akan rasa perubahan sikit,jangan bimbang eh teruskan jer mkn ubat dengan konsisten eh....kalo x susah sy nk jamin anda leh kurus...

Untuk mendapatkan hasil maksimum, sila makan banyak air kosong, makan banyak buah-buahan & sayur-sayuran 

P/S 
TIDAK SESUAI UNTUK PENGIDAP DARAH TINGGI,IBU MENGANDUNG DAN MENYUSU..

Dijamin 100% Keputusan. Dietin mempunyai Sijil PercubaanPra-Klinikal dari bpom (Indonesia FDA) POM TRNo.053.348.341

No comments:

Post a Comment