Saturday, January 25, 2014

OPA Snow Slimming Foam


OPA SNOW bukan krim atau gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke bawah lapisan kulit, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam hanya 15 minit! Rasai penyerapan serta merta tanpa sebarang kesan sampingan yang merosakkan kulit.

SIAPA YANG BOLEH MENGGUNAKAN OPA SNOW?

- Mereka yang sudah cuba pelbagai supplement dan krim/losyen kurus tapi semuanya sia-sia.
- Mereka yang tidak suka bersenam dan berdiet, tetapi mahu menghilangan lemak dengan mudah.
- Mereka yang meragui produk menguruskan badan dan mahukan konsep yang lebih sihat.
- Mereka yang sentiasa sibuk dengan kerjaya. OPA SNOW boleh membakar lemak dengan mudah walaupun dengan memakai pakaian yang bergaya, boleh dibawa ke mana sahaja dan hasilnya anda akan mendapat bentuk badan yang langsing dan menawan!
- Mereka yang mempunyai berat badan berlebihan akibat tekanan kerja, gaya hidup yang tidak sihat, makan berlebihan serta berpenyakit (yang menghalang pengambilan suppliment kurus lain seperti sakit jantung, darah tinggi dan diabetes)
- Ibu dalam pantang selepas melahirkan anak. OPA SNOW akan menghilangkan selulit atau kesan kulit kendur/regangan serta menghilangkan lebihan lemak yang tidak diingini.
- Mereka yamg alami pertambahan berat badan apabila usia meningkat (30-40 tahun), disebabkan penurunan kadar metabolisma yang ketara. Kepada mereka yang mempunyai kesedaran yang tinggi, OPA SNOW boleh membantu membakar lemak di bahagian tertentu seterusnya dapat menjaga kesihatan yang baik.

KEHEBATAN OPA SNOW:

A) Teknologi Korea yang dipercayai
- direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Research Pelangsingan, menjalani penyelidikan meluas 4 tahun untuk mencipta karya akhir ini. OPA SNOW adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan badan yang tinggi dan semulajadi serta selamat untuk digunakan, terbukti dengan hasil menakjubkan dengan kehilangan lemak yang luar biasa.

B) Beribu-ribu Eksperimen, Beribu-ribu memuji
- OPA SNOW telah terbukti berkesan oleh beribu sukarelawan dan pengguna melalui pencapaian yang cemerlang 97.53% kadar kejayaan.

C) Produk Pelangsingan khusus untuk warga Asia
- OPA SNOW dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia, pening dan muntah-muntah. produk pelangsingan terpuji layak untuk pengguna Asia yang alami masalah obesiti!


Cubalah OPA SNOW SLIMMING FOAM dalam 3 Langkah Menarik:
Kejutan -> Dingin -> Haba.




KANDUNGAN OPA SNOW:

Mengandungi bahan-bahan semulajadi yang bertindakbalas secara aktif, gabungan ekstrak tumbuhan terbaik yang menyumbang dengan ketara dalam proses detoksifikasi badan dan sudah tentu, pada masa yang sama juga membakar lemak dan meningkatkan keanjalan kulit.

Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan bagi mencantikkan tekstur kulit dan memerangi kulit tidak sekata.

Minyak Jojoba: Melembapkan kulit dan mengurangi tanda2 penuaan.

Ekstrak Halia: Pantas meningkatkan metabolisme badan dan kulit.

Ekstrak Daun Imatinib: Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.

Ekstrak Biji Oren: Membantu menghapuskan selulit terutama di bahagian punggung dan paha

Asid Hyaluronic: Melindungi dan menjadikan kulit lebih lembap dan anjal secara semulajadi







CARA MENGGUNAKAN OPA SNOW:

- Goncang botol selama 30 saat sebelum digunakan.
- Sembur pada bahagian badan yang ingin dirawat. Ratakan mousse.
- Buat sedikit urutan 1-2 minit sehingga mousse meresap.
- Lakukan setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur 2x sehari.
- Bersedia merasai keajaiban OPA SNOW dalam beberapa minggu akan datang!








Harga Promosi RM 56 termasuk postage dalam semenanjung

No comments:

Post a Comment