Friday, May 10, 2013

Acai Berry ABC




Langsingkan badan dengan Acai Berry ABC. Dijamin berkesan, asli, halal (sumber botanik) dan bebas kesan sampingan. Kini tidak mustahil bagi anda menurunkan 5-15kg sebulan dengan hanya sebiji softgel Acai Berry ABC setiap hari!

Harga  RM 35.00 

KENAPA MEMILIH ACAI BERRY ABC?

* Mengandungi 100% Acai berry yang telah dikeringkan dan di proses menggunakan teknologi moden, lalu digabungkan dengan herba2 istimewa yang terpilih untuk kesan lebih menakjubkan.
* Tidak mengandungi sibutramine.
* Telah terbukti bahawa buah acai berry memiliki banyak kandungan yang sangat berguna bagi tubuh seperti omega6 dan omega9 yang berguna mengurangi ancaman serangan jantung dan kanser.
* Kaya serat sehingga membuatkan kita cepat merasa kenyang, seterusnya mengawal nafsu makan dengan lebih efektif.
* Tidak perlu melakukan senaman berat tapi badan lebih cepat berpeluh.
* Tidak perlu berlapar, anda masih boleh makan seperti biasa.
* Dapat meningkatkan metabolisme tubuh dan mempercepatkan proses pembakaran lemak tubuh yang sebelum ini terkumpul dan tidak digunakan terutama di bahagian lengan, peha, perut dan punggung.
* Membantu melewatkan proses penuaan pramatang.


Manfaat acai berry sudah terbukti dalam pelbagai penyelidikan, yang antara lainnya amat berkesan untuk tujuan pelansingan badan dan memperbaiki kesihatan seseorang. Buah acai berry amat kaya dengan kandungan antosianin dan flavonoid iaitu 2 komponen yang sarat antioksida yang membantu meningkatkan sistem pertahanan badan (antibodi) dan melindungi sel2 badan dari pencemaran radikal bebas. Dengan pengambilan yang betul dan konsisten, ia berupaya:-

- membekalkan tenaga dan meningkatkan metabolisme badan
- mengurangi kolestrol, melindungi dinding serta saluran darah
- menjauhi risiko alzheimer, asteoporosis dan ulser
- menjadikan sistem penghadaman dan detoksifikasi lebih baik
- memperbaiki kualiti tidur
- meningkatkan kesihatan mental
- menguatkan sistem imunisasi badan
- menjadikan kulit lebih sihat berseri
- membantu mengekalkan berat badan seimbang.


Kenapa Acai Berry PILIHAN TERBAIK utk menurunkan berat badan?

1. Meningkatkan Metabolisma BadanDengan memakan acai berry kami, kadar metabolisme akan meningkat dengan ketara sekali. Ini membolehkan molekul2 lemak degil yg kompleks dipecahkan dengan lebih cepat, menukarkan ia kepada tenaga untuk lebih aktif/cergas sepanjang hari.

2. Padat dengan Nutrisi
* Acai berry mengandungi semua jenis vitamin yang diperlukan untuk menurunkan berat badan namun memastikan badan kita kekal sihat dan cergas. Ia juga adalah antara buah yang paling tinggi/banyak mengandungi antioksidan di dunia.

* Acai berry mengandungi vitamin B1, B2, B3 , C dan E serta kalsium, zat besi, fosforus, potasium, magnesium dan Copper. Terdapat 19 jenis asid amino dalam acai berry yang membekalkan protein kepada badan kita.


AWAS.. ANDA TIDAK BOLEH MENGAMBIL PRODUK INI JIKA:

• Mengidap penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, stroke, hati, ginjal, hyperplasia, glaukoma, sawan (epilepsi).
• Diambil bersama ubat lain seperti panadol, antibiotik atau ubat pelangsing yang lain.
• Wanita yg sedang hamil dilarang sama sekali. Wanita yang sedang haid juga tidak digalakkan kerana dikhuatiri mengganggu perubahan hormon badan. Ibu menyusu dikehendaki meminum kuantiti air yang banyak.

APA KATA SEBAHAGIAN PENGGUNA YANG TELAH MENCUBANYA?

CARA PENGAMBILAN:

• 1 kapsul setiap pagi hari sebelum sarapan, diambil bersama segelas air suam (seeloknya ketika perut kosong dan 30 minit sebelum sarapan pagi).

• Digalakkan untuk tetap makan meski tidak berasa lapar, makan sedikit sudah memadai untuk bekalan tenaga dalam badan. Usah berdiet dan makan seperti biasa. Banyakkan minum air dan pengambilan buah-buahan. Sila elakkan minuman berkafein seperti teh/kopi kerana ia melambatkan proses pemecahan/pembakaran lemak dalam badan.

-Tiada kesan sampingan seperti cirit-birit, pening kepala dan lain-lain yang boleh mengganggu rutin harian. Tapi diperingkat awal anda akan lebih cepat haus dan kerap kencing, proses pengeluaran toksin sedang berlaku. Sesuai diambil oleh mereka yang berusia antara 16 hingga 60 tahun untuk mengekalkan berat badan ideal dan mencegah obesiti.

- Selepas memiliki berat badan ideal, memadai mengambil softgel Acai berry selang sehari.

Kandungan 500mg/softgel:

• Buah Acai Berry asli
• Aloe Vera
• Chitosan
• Garcinia Camboga
• Serat Fiber
• Green Tea 


No comments:

Post a Comment