Friday, May 10, 2013

K.Brothers Lightening Scrub





Harga  RM 15.00 

K.Brothers Lightening Scrub with Vitamin E and Fruity Acid. Pakai K.Brothers Lightening Scrub setiap hari, kulit menjadi lebih terang dan putih.

Kandungan scrub dengan formula Fruity-Acid membantu merangsang sel kulit yang seimbangan tanpa menyebabkan iritiasi. Scrubnya membuang semua kotoran yang lengkap ke kulit dan membuat kulit lebih halus & cantik. Scrub ini sesuai unt semua jenis kulit. 

Fungsi K.Brothers Lightening Scrub : 

1. Scrub asli dari K Brothers ini akan membantu mencerahkan & membuang sel-sel kulit mati, serta membersihkaan muka serta menutup liang-liang pori badan tanpa menyebabkan irritation. 


2. Ia mengandungi bahan aktif seperti Fruity Asid yang dapat mengawal metabolisma kulit malah dapat mencerahkan kulit secara semulajadi.....Ia juga dapat menggantikan sel-sel kulit mati yang rosak kepada yang baru malah lebih sihat & halus. 


3. Dengan Vitamin E, ia dapat melembabkan kulit muka & badan secara semulajadi. Ia juga bertindak merangsang pernafasan kulit secara betul & membuatkan kulit lebih tegang , lebih kenyal & dapat mengekalkan keremajaan kulit agar lebih cantik & halus.

No comments:

Post a Comment