Monday, June 24, 2013

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE 1MILLION MG + FREE SHAKER + FREE AURA SHINE !!! HOT PRODUK U OLL..



AURA WHITE KINI TAMPIL DENGAN PERISA BARU...AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE 1MILLION MG.. YUMMYLICIOUS..

AURAWHITE CHOC 1 000 000MG + FREE AURASHINE + FREE SHAKER

VERY LIMITED RM150 - SM RM160 - SS 
Harga Promosi Sekarang  RM 120
FREE 1 BOTOL AURASHINE !!! LIMITED STOK 





KENAPA COKLAT? 

Coklat sangat baik untuk kecantikan anda ini kerana coklat bersifat antioksidan yang mampu melindungi kulit daripada kesan kerosakan berpunca daripada pendedahan kepada matahari atau elemen persekitaran yang lain. 
Pemakanan berasaskan bahan daripada coklat juga mampu membantu menjaga kolagen dan melawan kerosakan akibat sinar matahari kerana ia kaya dengan zat baik iaitu flavanoid. 

AURAWHITE Chocolate Indulgence 1 million mg concentrated dengan bahan bagus yang lain sperti dibawan :- so bhn2 dibawah yang mbezakan sedikit dr Aurawhite lama iaitu Lemon Berries 

-Dark Chocolate 


-Tilapia Collagen 


-L-Glutathione 


-Co Enzyme Q10 


-Pearl Powder 


-Hyaluronic Acid 


-Multivitamin 







NI AURA SHINE.. FREE GIFT BILE BELI AURA WHITE CHOCOLATE.

KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :

- Turut menggunakan teknologi Nano di mana tekstur tablet nya 1000 kali lebih halus, membolehkan zat aktifnya diserap badan dengan cepat dan sempurna

- Hasil gabungan bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder serta inovasi bahan tambahan terbaik, antaranya Hyaluronic Acid (HA) ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll bagi mengekalkan kecantikan dan kesihatan selain bertindak sebagai booster tambahan dalam pengambilan minuman Aurawhite Gluta Collagen. 

- Mengandungi 26 vitamin dan zat mineral bagi membantu mengaktifkan sel kulit, melembap, mencerah serta menganjalkan kulit serta awet muda. 

- Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta ekstrak Pudina untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda. 

- Sesuai untuk lelaki & wanita 



CARA MINUM : 

2 SCOOP AURAWHITE CHOC BANCUH DGN AIR KOSONG / AIR SEJUK 

SUKATAN AIR 120ML .. SHAKE2 N READY UNTUK CANTIK!!!

AWESOME TIPS!! 

AMALKAN AURAWHITE CHOCOLATE DI WAKTU PAGI SEBELUM BFAST & AURAWHITE LEMON BERRIES DI WAKTU MALAM SEBELUM TIDUR DAN RASAI KEHEBATAN YANG TERHEBAT DARI AURAWHITE. 

Harga RM 120.00

No comments:

Post a Comment