Sunday, March 17, 2013

Cathy Doll 3 Min. Miracle Korea B- Tox Serum



                            

HARGA TAWARAN :
1 Box : RM22.00

Rawatan untuk lingkaran gelap bawah mata (eye bag).
Gunakan sebelum Make-up

Keajaiban B-Tox Serum Lifting
Korea Eye Beach - Detox Serum 0.2ml x 5 keping

Kesan menakjubkan selepas 3 minit.
Fleksibiliti di sekeliling mata.
Memulihkan tenaga mata dan mata akan sepenuhnya tegang.
Keajaiban Korean Eyes B-Tox Serum manggabungkan unsur-unsur Adegan Dino (trifosfat).
Telah diluluskan oleh KFDA dan siri roller Hague peptida.
(Acetyle Hexa Peptida) anti kedut dan anti eye bag, dengan tiada kesan sampingan.
Kesannya dapat dilihat selepas 3 minit penggunaan.

Membantu untuk menegangkan kulit, mengurangkan kedutan di sekitar mata.
Penambahan kolagen untuk meningkatkan keanjalan kulit di sekeliling mata.
Produk untuk mengurangkan kedutan usia. Terutamanya di sekeliling mata. Dan kelembapan dan lif. Mata akan kelihatan lebih anjal.

                             

Keputusan dalam 3 minit pertama : rasa tegang selama 3-4 jam.

Keputusan dalam masa 15 minit : hasilnya terlihat apabila kedutan berkurang dan akan lebih terserlah selepas 8-12 jam.

Keputusan dalam tempoh 7-28 hari : apabila digunakan secara konsisten kesan gelap pada bawah mata dapat dilihat berkurang sepenuhnya.

Tanda Hitam Bawah Mata

Ada di kalangan anda yang menghadapi masalah tanda hitam di bawah mata? Kesan hitam ini terjadi disebabkan banyak faktor seperti kekurangan air dan zat mineral dan kurang tidur.

Kebanyakan ia terjadi kepada golongan dewasa yang sudah bekerja dan juga kepada para pelajar yang sering kali mengulangkaji pelajaran sehingga lewat malam. Jika terus dipaksa, corak kulit bawah mata akan kebiruan atau bertambah gelap. Ini kerana berlakunya pembesaran pembuluh darah. Semakin banyak darah yang ada di kawasan bawah mata, itu yang membuatkan warnanya kelihatan lebih gelap berbanding warna kulit muka yang lain.

Eye bag sering mengganggu penampilan seseorang. Tapi ada juga sesetengah individu yang tak pedulikan hal ini langsung. Tapi bagi yang sering mementingkan penampilan diri, masalah lingkaran hitam ini sedikit sebanyak merisaukan anda.

Penyebab Munculnya Lingkaran Hitam Mata

Keletihan : Kurang tidur atau keletihan yang berlebihan akan membuat mata bekerja lebih keras sehingga pembuluh-pembuluh darah di sekitar mata juga lebih aktif dan terlihat sebagai bayang-bayang hitam di bawah kulit mata. Rehat dan tidur yang cukup adalah penyelesaian yang paling baik.

Usia : Seiring dengan bertambahnya usia, kulit akan kehilangan kolagen yang membuatnya menjadi lebih tipis dan tembus pandang. Dengan demikian bayang-bayang gelap akan semakin nampak. Perawatan untuk meremajakan kulit akan mengurangi lingkaran hitam yang muncul akibat usia.

Anemia : Kekurangan zat besi yang merupakan tipe paling umum dari anemia, juga boleh menyebabkan bayang-bayang hitam ini. Pada masa kehamilan dan menstruasi kulit akan menjadi lebih pucat kerana kekurangan asupan zat besi dan hal ini menyebabkan pembuluh-pembuluh darah di bawah mata lebih jelas terlihat sebagai bayang-bayang hitam. Pengambilan supplement zat besi atau penambah darah akan mengatasi masalah ini.

No comments:

Post a Comment