Tuesday, August 20, 2013

TABITA NIGHT CREAM & DAY CREAM




TABITA NIGHT CREAM 
TABITA DAY CREAM 
SIZE - 40 Gram

RM110 - untuk setiap 1 unit Day cream / night cream

Tabita Daily Cream
Daily Cream berfungsi sebagai Tabir Suria yang dapat menjaga kulit dari pancaran matahari dan radikal bebas yang dapat merosakkan kulit wajah. Warna tabita daily cream menyerupai warna kuning mustard. 


Daily Cream merupakan krim siang yang dipakai setiap hari untuk melindungi kulit wajah anda dari bahaya sinaran matahari dan dapat menghilangkan bintik-bintik hitam akibat penuaan dan sunburn serta mampu meremajakan kulit. Daily cream berfungsi sebagai sunblock dengan SPF 30 yang dapat memelihara kulit anda dari sinaran UV yang dapat merosakkan kulit anda. Daily Cream juga dapat menghalang radikal bebas yang akan menyebabkan pigmentasi pada kulit (bintik-bintik dan warna kulit tidak sekata) serta warna kulit menjadi kusam.


Tabita Nightly Cream
Nightly Cream mengandungi Ekstrak Papaya, Vitamin A, Vitamin C dan Vitamin E serta Benzoyl. Ekstrak papaya merupakan bahan untuk peeling secara semulajadi, Vitamin A sangat baik untuk memperbaiki kulit dari lapisan dalam kulit, Vitamin C dapat mencerahkan kulit dan membuat kulit putih merona, Vitamin E dapat menghaluskan kulit dan meremajakan kulit, dan Benzoyl dapat membantu mengeringkan jerawat. Warna tabita nightly cream menyerupai warna mutiara putih (white pearl)

No comments:

Post a Comment